FAQ
FAQ
返品、交換について
原則としてお客様のご都合による返品、交換についてはお断りさせて頂いてます。 サイズ、カラーをよくご確認の上、ご購入をお願い致します。
不良品の場合ですが当店に在庫がある場合は交換のみのご対応とさせて頂きます。
(在庫がある場合のご返品はお受け出来ません)
初期不良の場合は商品到着後7日以内に当店にご連絡の上、送料着払いでご返送下さい。
次の場合の返品、交換はお受けできませんので予めご了承下さい。
1)お客様のご都合による返品、交換
2)ご着用、ご使用になられました商品 ・商品に初期不良(未着用)がある場合を除き、返品には応じません。
3)ご連絡無き返品、到着後7日以上経過した商品(初期不良含む)
4)お客様が破損、汚損された商品。
5)同封物を全てご返品頂けない場合
*不良品による返品の場合は<送料当社負担>とさせて頂きます。
*不良品による返金の場合は<商品代金・消費税・送料と代引手数料>を全額返金とさせて頂きます。
*返品の際の返送について 郵便、宅配便どのような方法でも構いませんので必ずお名前のご記入を忘れずにご返送お願いします。
海外配送について
全地域に配送対応しております。
送料について
1回のご注文につき、送料は北海道、沖縄を除く全国一律で600円(税込)です。 北海道、沖縄は1,000円(税込)になります。
20,000円以上(税込)のご注文は、送料無料でお届けいたします。
発送目安について
発送までに4営業日お時間を頂いております。
発送完了時にはお知らせのメールを配信いたします。
お問い合わせ
ドメイン指定をされている方は「@howly-dog.jp」からのメールが受信出来るよう設定をお願いいたします。 順次返信させていただきますが、3日間返信がない場合はドメイン解除の上、再度ご連絡お願いいたします。
サイズオーダーメイドについて(有料)
各商品ついて、オリジナルサイズでのオーダーをご希望の方は、「Contact」よりお問い合わせください。
追ってお見積のご案内をさせていただきます。
試着サービスについて
Howlyでは試着サービスをご用意しております。
サイズやデザインをぜひ手にとってお確かめください。
商品配送の際、「返送用封筒」を同封いたします。
ご自宅でお試しいただき、じっくりご検討くださいませ。
もし、サイズやデザインが合えば、そのままお買取いただくことも可能です。
試着サービスの詳細はこちらから
■ご試着サービスご利用方法
①ご試着いただきたい商品のサイズを選ぶ際、「試着サービス」の記載があるものを選択してご購入ください。
②商品と返送用封筒、返送用カードをお送りいたします。
③商品をお試しください。
④返送用カードにお名前を記載の上、商品を返送用封筒に入れてポストに投函してください。
⑤返送商品の着荷を確認次第、商品代をご返金させていただきます。
■ご注意
-試着サービスは商品1点につき税込660円とさせていただきます。
-返送後のご返金は「商品代のみ」となります。
例)商品8,800円 + 試着サービス660円 + 送料 600円 = 合計 10,060円
→ご返金額 8,800円
-試着サービスの対象の商品は商品ページに「試着サービス対象」と記載のある商品のみとなります。 (基本的にロンパース商品が対象となります。)
-そのままお買取いただくことも可能です。その場合の手続きは特にございません。 *試着サービスの料金の返金対応は致しかねます。
-ご返金方法はご購入時の支払い方法に限ります。
-原則、商品到着後7日以内にご返送ください。
FAQ(English)
Returns & Exchanges
We generally do not accept returns or exchanges for customer-convenience reasons.
Please confirm size and color carefully before purchasing.
• If an item is defective and we have stock, we will exchange it (no returns if stock is available).
• For initial defects, contact us within 7 days of delivery and return the item freight collect (cash on delivery).
We cannot accept returns or exchanges in the following cases
1. Customer-convenience requests (wrong size, color change, etc.).
2. Items that have been worn or used (except for initial defects).
3. Returns without prior notice or returns after 7 days (including defective items).
4. Items damaged or soiled by the customer.
5. Returns that do not include all accessories and documents.
• For defective items, we cover return shipping.
• Refunds for defective items include product price, tax, shipping, and COD fee.
• When returning, write your name on the package and use any post or courier method.
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International Shipping
We ship to all regions worldwide.
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Shipping Fees
• ¥600 (tax-incl.) per order for mainland Japan.
• ¥1,000 (tax-incl.) for Hokkaido and Okinawa.
• Free shipping on orders ¥20,000 or more (tax-incl.).
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Dispatch Time
Orders are shipped within 4 business days.
You will receive a shipping-completion e-mail when your parcel leaves us.
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Contact
Please configure your e-mail to receive messages from @howly-dog.jp.
If you do not receive a reply within 3 days, remove domain filters and contact us again: info@howly-dog.jp
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Custom Size Order (Paid)
If you need a custom size, please inquire via “Contact” on the site.
We will send you a quotation.
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Fitting Service
HOWLY offers a Fitting Service so you can check size and design at home before purchase.
A return envelope is included with your shipment.
Try the items at home and take your time to decide.
If the size or design is right, simply keep and pay for the product.
How to Use the Fitting Service
1. When selecting size, choose the option labeled “Fitting Service” and complete purchase.
2. We send the product, return envelope, and return card.
3. Let your dog try the item.
4. If returning, fill in your name on the return card, place the product in the envelope, and drop it in a post box.
5. After the return arrives, we refund product price only.
If You Want to Try Multiple Sizes / Items
• Example 1: You order sizes S and M but plan to keep one → purchase the Fitting Service for only one item.
• Example 2: You may return both S and M → purchase the service for both items.
Important Notes
• The Fitting Service costs ¥660 (tax-incl.) per item.
• Refunds cover product price only.
Example: ¥8,800 product + ¥660 fitting fee + ¥600 shipping = ¥10,060 total → refund ¥8,800.
• Only products marked “Fitting Service eligible” (mainly rompers) can use this option.
• If you decide to keep the item, no further action is required. Fitting fees are non-refundable.
• Refunds are issued by the original payment method.
• Please return items within 7 days of delivery.
For questions, please e-mail info@howly-dog.jp.